Opsigelse

Opsigelse af lejlighed

I henhold til lov om almene boliger skal lejligheden være fraflyttet og rengjort senest 14 dage før opsigelsens periode udløber.

Sæt kryds

Jeg er interreseretJeg er ikke interreseret

Sæt kryds om du er interesseret i at udleje overnævnte så hurtigt som muligt og lejemålet er klar til syn den 1. eller 15. i hver måned

Personlige oplysninger (skal udfyldes)





jeg bekræfter at nedenstående opgaver skal udføres inden syn

  • Køle / frys skal slukkes og afrimes. Dørene skal efterlades åbne
  • Evt. overskud af møbler / tæpper o.s.v. skal fjernes. Afleveringen kan foretages på genbrugsstationen. Hvis affaldsrummet i kælde-ren/affaldsskurene anvendes, påføres flytteafregningen et gebyr på kr. 1.000,00.
  • Alle søm og skruer skal være fjernet fra vægge og lofter, der må ikke foretages spartling af huller.
  • Alle gardinstænger I rullegardiner m.m. skal, uanset om de er overdraget til ny lejer eller ej, være taget ned.

Følgende rengøring skal være foretaget inden syn

  • Skabe, ud- og indvendigt, samt skabslåger
  • Skuffer, ud- og indvendigt
  • Vinduer, ud- og indvendigt, samt false og karme i vinduer ( åbn vinduerne og rengør alle kanter )
  • Vaskemaskine og tørretumbler ( hvis det er boligselskabets )
  • Komfur ( hvis det er boligselskabets )
  • Emhætte ( hvis det er boligselskabets )
  • Køleskab ( hvis det er boligselskabets )
  • Døre afvaskes
  • Dørkarme og fodlister afvaskes
  • Gulve støvsuges og vaskes
  • Afkalkning af fliser og sanitet
  • Spejle vaskes
  • Kælderrum, depotrum og skur tømmes og rengøres
  • Lofter og vægge

Jeg har læst og accepteret Struer Boligselskabs retningslinjer og privatlivspolitik for behandling af personoplysninger i forbindelse med administration af opsigelse
Accepteret
Læs mere om retningslinjer og privatlivspolitik her

Bemærk

  • Køle / frys skal slukkes og afrimes. Dørene skal efterlades åbne
  • Evt. overskud af møbler / tæpper o.s.v. skal fjernes. Afleveringen kan foretages på genbrugsstationen. Hvis affaldsrummet i kælderen/affaldsskurene anvendes, påføres flytteafregningen et gebyr på kr. 1.000,00.
  • Alle søm og skruer skal være fjernet fra vægge og lofter, der må ikke foretages spartling af huller.
  • Alle gardinstænger i rullegardiner m.m. skal, uanset om de er overdraget til ny lejer eller ej, være taget ned.

Følgende rengøring skal være foretaget inden syn

  • Skabe, ud- og indvendigt, samt skabslåger
  • Skuffer, ud- og indvendigt
  • Vinduer, ud- og indvendigt, samt false og karme i vinduer ( åbn vinduerne og rengør alle kanter )
  • Vaskemaskine og tørretumbler ( hvis det er boligselskabets )
  • Komfur ( hvis det er boligselskabets )
  • Emhætte ( hvis det er boligselskabets )
  • Køleskab ( hvis det er boligselskabets )
  • Døre afvaskes
  • Dørkarme og fodlister afvaskes
  • Gulve støvsuges og vaskes
  • Afkalkning af fliser og sanitet
  • Spejle vaskes
  • Kælderrum, depotrum og skur tømmes og rengøres
  • Lofter og vægge
Struer Boligselskab